~Pengikut Jaijina~

Tuesday, May 12, 2009

cuti-cuti : day 3

Hari Isnin lak, aku pegi jejalan lagi ngan hubby aku..pas mkn tgh hari, hubby ajak aku pegi carefour..dia nak beli sport shoe, sbb dia dah ade hobby baru skang ni..hubby aku tgh demam main badminton..semalam shopping sakan dia..ngan stokin2 skali hubby aku beli tau..pas dah beli kasut tu, aku ajaklah die pegi summit, sebab aku nak cari lagi baju pregnant..tapi hubby aku yang dulu jmpe barang die..masuklah satu kedai sukan ni, dia belilah suar trek ngan t-shirt 2 elai skali..
pas dah dapat ape yang dia nak, aku pon singgah lah satu kedai baju ni..pas dah puas belek tu, jmpelah baju yang berkenan..2 elai aku beli baju pregnant..
my baju pregnant

sport shoe hubby
kasut ajelah yang sempat aku snap, sbb sampi aje umah hubby aku terus jek basuh baju baru tu..sbb rabu ni dia ade game (excited tul hubby aku)..

0 yang comei lotte: