~Pengikut Jaijina~

Wednesday, May 6, 2009

Kawan Baru Aku..

haaa, inilah kawan baru aku..anak kucing ni sebenarnye hak milik jiran aku, tapi die ni suke sgt datang umah aku..dia datang melalui koridor..kucing ni jenis yang bulu kembang tu, tomei sangat..
pagi2 lagi dah datang umah aku..bile aku anto balik kat tuan die, petang aku balik keje tu dah ade kat koridor umah aku..tunggu aku balik le tu (hehehe)..aku ni mmg suke sangat kucing, hubby aku pon suke..maklumlah, umah aku ni takde budak kecik, main ngan kucing pon jadilah, huhuhuhu..

smile...


nak terjah lah tu..

video

anak kucing ni aktif, pantang ler nmpk bende gerak2 skit mesti nak terjah..abih kaki aku digigitnye..

0 yang comei lotte: