~Pengikut Jaijina~

Tuesday, May 12, 2009

Cuti -cuti : day 2 part 2

Gile Meroyan Vincci..
Korang tahu, ahad lepas hubby aku keje..so aku dah tahap boring, aku pun pegilah Jusco yang letaknye dekat jek ngan umah aku..kalau diintai dari umah aku, mmg nmpk sgt..tekak aku ni teringin lak nak makan bubur Mc`d..pas dah beli ape yang diigini, aku pon sesaje jelah jejalan lam Jusco tu..pastu kaki lak gatal nak menyinggah kat Vincci..jenama kasut peberet aku, huahuahua..mulanya hingat2 nak survaye aje, tapi dah terjebak lak, huhuhu..korang tahu, disebabkan dah terlampau taksub aku dah terbeli 3 pasang kasut (huhuhuhu)..kopak duit haku..ni time bila nak pakai pon tak taulah..
aku beli yang jenis takde heel punye, sbb budget nak pakai time pregnant..tulah, susah kalo dah terjebak ni..mmg leh jadi sawan dibuatnye, huahuahua..bertambahlah lagi koleksi kasut vincci aku..
sliper yang putih tu tak nyempat2 ari ahad aku da pakai da, hehehe..budget nak pakai utuk pegi ofice, asyik pakai kasut yang same jek, boring..





0 yang comei lotte: