~Pengikut Jaijina~

Tuesday, May 19, 2009

Sakitnye, huhuhu..

Ni nak citelah sket kan..semalam aku balik keje, aku rushing nak masak ssb hubby aku de kelas kul 8pm..aku cadang nak masak ayam masak merah, hubby aku punye peberet tu..aku pon kuarkan ayam lam peti ais..then aku potong kecik2 pakai pisau potong daging yg besau tu..tgh2 potong ayam tu, aku terpotong jari sendiri lak, aiseh..panik sejap aku siot, taku cari aku ilang, sob sob sob..bile aku angkat tangan aku, fuh lega..sib baik sikit jek kecederaan ku ni..
aku cepat2 basuh tangan then balu ngan plaster..



ginilah rupenye bile jari tu dah berbalut..

moral of the storynye, berhati2lah bukan hanye semasa di jalanraya, tapi kat dapur pon kene berhati2 gak tau..ni sib baik sket jew, kalao tak kudun jari ako nih..


0 yang comei lotte: