~Pengikut Jaijina~

Tuesday, May 12, 2009

Cuti-cuti : Day 1

Sempena ngan cuti2 M`sia, En boss bagi cuti 3 hari..so cuti 3 hari tu mmg padat aktiviti aku, ahaks..Hari sabtu tu, aku & hubby pegi kenduri kahwin adik kepada ofismate die..tapi gambar pengantinya aku tak sempat nak amik sbb org ramai sgt..tapi, sib baik sempat makan, huahuahua..macam beselah, sebelum nak gerak tu, mesti aku mau posing dulukan, hehehe..

mmg gile interprem, huhuhu..
muke hubby yang terpakse..

Pas dah abis kenduri tu, aku igt nak pegi sungai petani, tapi takde pe pon yang best kat sane, so kami menyinggah kat Pantai Bersih..port tu beselah tmpt dating dolu2..pas melantak meehun sup, dok jap kat pantai..tetibe lak aku nmpk pelangi, sbb time tu ujan renyai2..What a nice view, terase romantik lah plak..pantai bersih tu leh nampak belah pulau, cam dekat je kan?..time nak balik tu, sempat gaklah aku snap view matahari terbenam, menyempat lagik walau lam kete pon..
pelangi..

jom, berenang pi Penang..


sunset view

0 yang comei lotte: