~Pengikut Jaijina~

Monday, May 31, 2010

saya tak update blog sebab...........

wow, agak lame jugak saye tak bersiaran..bukan menyepi atau merajuk cumanya kesihatan yg tak mengizinkan untuk berblog, eceh..

aku tak sihat since last week lagi..blom pon nak baik sakit anak dare aku pulak berjangkit..

dan hari ini saya...............

sakit mata...

tapi gigihkan jugak datang keje..kalau dok kat umah, lagilah boring tahap gaban..paling2 pon aku tido jek..bile siang tido malam jadi burung antu mulelah payah nak tido..

korang jgn tenung mate aku tu lelame..nanti jangkit kat korang pulak, hehehehe..

note : aku nak buat tag si lya pon tak terbuat lagi..sorry ye korang, rini tak sempat nak nyinggah rumah korang nak bergosip-gosip..esok2 kang aku dah sihat, aku terjah rumah korang..


3 yang comei lotte:

Nurshahfamily said... [Reply]

semoga cepat sembuh ye... la ni mmg senang dpt sakit... huhuhu

LYaFRINA said... [Reply]

ECECCECECEEEE.. MU NI.. TUNJUK SOKMO MATA MU Y STIM TU..

XPELA.. MOGA MU CPT2 SIHAT.. BERTAIK MATA..

Ain said... [Reply]

rajin2 taruk ubat biar cepat sembuh.....