~Pengikut Jaijina~

Saturday, May 22, 2010

Present untuk isya

seblum tu korang pelik tak knape aku 0n9 hari sabtu ni?! aku kan jarang update blog on weken kan..
silelah pelik ye, silakanlan, ngeh ngeh..

korang jgn tatau ye, aku kerja, kerja, kerja ini hari (sab2)..ape barang kerja hari sabtu..bangla pon cuti ler wei..haisy, aku kan kerja berdedikasi gitu..

sudah, lupekan kisah aku..

sebenarnya, entry ni lagi skali adalah entry basi..kejadian berlaku seminggu yg lalu..sbb aku asek2 je lupe nak amik gamba..weekend lepas hubby aku pegi JB atas urusan kerja..jadi semblom pegi tu aku dah pesan kat die yg jgn lupe bawak balik buah tangan..memang dia tak lupe uollss..

aku ingatkan adelah bli untuk aku skali, tp untuk isya aje..huwaaaaaaaaaa, kejam sungguh tau hubby aku ni..aku punyelah beria2 pesan..tapi takpe, aku kan cool..yg penting, dia igt jugak kat si kecik tu, hehehehe..

pandai hubby aku pilih size, ngam2 ngan isya..bley buat raye ni agaknye..

toys ni untuk 3tahun keratas punye..
tak kesahlah bang..

note : pagi tadi isya bley terlentang sbb duduk tak balance..meraung die, kesian plak..lagi buat tak sabar aku nak balik ni..

3 yang comei lotte:

LYaFRINA said... [Reply]

hehehehhe.. kita org bangla lee ni???
aku dop ngaku yer..
aku org mesia.. mu r org bangla..

suka shopping baju anok2..weiii..kaloh aku.. leni skit2 k asya.. anok dara.. geram tgk baju..cun2.. aku pon ada byk n3 basi.. kih2x.. tp hok basi pah ke masam tu x boh publish doh.. y busha beli dgn oya tu..lama giler weii.. dop publish pon..aku nok delete doh.. hehehehehee

**kalo ada anok puan, bsediala utk duit mgalir mcm air..

azimah-Butik Nur Kasih said... [Reply]

salam perkenalan dr saya (Mommy blogger jgk!) comeynya baby girl you...ligat jgk dia erk

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

lya> aku org m`sia ler tp kerja macam org bangla, hehehehe..

betul ler, kalau ade anak dare ni duit mmg laju je kluar..bley abis gaji sebulan ko..

azimah-Butik Nur Kasih> salam perkenalan jugak..thanks ye, nnti kite melawat blog awak...