~Pengikut Jaijina~

Friday, May 14, 2010

Debaran Semakin Dirasa





adusssss, aku demam ler..korang demam tak?! demam Thomas Cup laaaaa, hikhikhik..

pada yg mengikuti Thomas Cup pasti korang tertunggu game petang ni kan..yesss, Malaysia bakal menentang China pada Semi Final..tapi China antara pasukan terkuat badminton dunia..dapatkan Kita mengalahkan dorang? same2 kita saksikan..

tapi aku tanak tengok, aku bedebar + takot sebenarnye (macam aku plak yg maen)..boleh tak aku nak tau keputusanye aje? sebagai rakyat malaysia sudah semestinya mengharapkan pasukan Malaysia menang skali gus mara ke final..

ape2 pon korang yg laen sokong dan soraklah depan tv nanti..aku kalau hubby ade ndak jugak layan thomas cup..tp dia takde ni macam tadek geng je..CHAIYOK!! CHAIYOK!!

note: tetibe lak datang semangat kesukan, hehehe..

4 yang comei lotte:

alyyani said... [Reply]

tak saba ak tunggu mlm ni, mlm ni takde game rasa sunyi la pulak kan?

ena said... [Reply]

ai tak tengok u... ekekeke
ku sangat anti-sosial rupanya.. eh.. anti-sukan eh apa2 laa... haha

Az Rina said... [Reply]

allya> iyerlah, tak dengar sorak2 dari umah jiran2..malam ni mesti tak sunyi, hehehe..

ena> shaye pon tak tgok mane..sambil mate tengok tv sambil tgn wat keje..tak ley nak kosenret..

Az Rina said... [Reply]

allya> iyerlah, tak dengar sorak2 dari umah jiran2..malam ni mesti tak sunyi, hehehe..

ena> i pon tak tgok mane..sambil mate tengok tv sambil tgn wat keje..tak ley nak kosenret..