~Pengikut Jaijina~

Thursday, December 17, 2009

hubby dan laptop

hubby with his new lappy..memang dia dah lame dok sebut nak beli laptop baru sbb yang lame punye dah jahanam (itupon org kasi)..dan semalam termakbul jua hajat dihatinya..


pepagi tu dia mmg ade cakap yg dia nak beli laptop..aku igt itu wishlist dia untuk doploh tahun akan datang..tupX2 menelah tahu, tgh hari tu beria dia ngajak opismate dia gi survaye..dan dan tu jugak die beli..susah katanye nak buat keje kalo takde laptop..

mmg pon, sejak2 laptop die berbau hangit tu hari (tak tau lah kai camne sampai leh bau hangit) terpaksa share dgn budak opis..aku amik die nak pakai, aku nak pakai die amik..menelah tahan kawan tu..tu yg gigih beli baru tu..kalo tak, jgn haraaaaaapp..

mmg susah nak dijangka hubby aku ni..

dan yang klakau nye balik ptg semalam aku ajak dia gi Anakku sbb nak cari baju isya..die buleh dok usung laptop dia masuk Anakku, gelabah aje..

malam tu godeklah lappy kesayanganya itu..sambil godek sambil layan isya..kesudahnye ginilah………

ginilah gaye seorang bapa mithali, kahX5..


4 yang comei lotte:

juliatie said... [Reply]

baiknye laki mu....hahaha

Az Rina said... [Reply]

huhuhu..penat layan isya jek..

miemiey said... [Reply]

hahaha..sampai dlm kedai di bawanya...biasa laa bini no 2 tu...mie biasanya bawa gak g jalan2 tapi duk dlm bonet je..tak yakin duk umah pasal 2 kali umah mi di naiki penyangat..tu takut ..nk beli sebutir lagi nnti jgn mimpi laa.....

Az Rina said... [Reply]

miey> biasalah barang baru, haruslah dok usung kan..nnti dah bertaun takde maknenye..