~Pengikut Jaijina~

Thursday, December 3, 2009

An Accident

ni cite pasal balik dari kampong hari tu..blom habis lagi crite pasal pengalaman balik kampong aku ni wehhh..hari2 terlupa nak bawak cable USB, dah nyanyok gamaknye aku ni..

on da way nak blik BM kitaorg bertembung dengan satu kemalangan..kemalangan ni berlaku di kawasan Grik kalo tak silap..pada aku nilah eksiden yg dasyat penah aku nampak..eksiden tu siap ade fire2 lagi..

memule tu aku ingat kemalangan biasa sbb area tu mmg kawasan panas..pastu adelah satu mamat tu soh kitaorg ketepi..pas dah ketepi tu aku tengok ramai pulak yang turun nak tgk eksiden tu, siap amik gamba bagai..ade pulak mamat tu gigih bawak DSLR (betul ke)..

macam serius aje nih, tak bleh jadi ni..hubby aku pon kecoh nak turun..rupanya ade satu kete tu terbakar..aku tak pasti pulak ade kemalangan jiwa atau tak..eksiden tu melibatkan 3 buah kete..sebiji lagi aku tengok dah tersadai lam longkang..

hubby aku pulak jadi wartawan tak bertauliah, dia siap record lagi..aku igt nak masuk lam entry tapi error pulak..kalau tak aku pon leh jadi wartawan tak bertauliah, hehehehe..


aku tak pasti kete ape sbb mmg dah tak nampak rupe kete tu..mase kitaorg smpai tu kejadian mungkin baru lagi..tak lame pon kitaorg dok situ sbb nak kejar mase, koser aku..

**moral of the story..drive carefully..think of your loves one**

eceh, dah cam iklan lak



0 yang comei lotte: