~Pengikut Jaijina~

Tuesday, November 1, 2011

yuhuuuuu, im back yoo..

wallah, makan tahun bile nak aktip balik berblog..
bukan tadek keinginan, keinginan tu membuak² nak update..
banyak cite yg aku missed nak story dalam blog ni..
nak kate kekangan mase tu, tak jugak..aku kat opis sampai terkangkang² takde keje :D..

sape² yg rindu kat aku, sile angkat tetikus korang!!
taip banyak pon tak gune, tgn aku dah gatal nak uplod gambo ni..
korang layan gambo ajelah okeh..let the picture do the job :P

inilah edisi ke-2 azlan & azrina..
telah lahir pada 15 Ogos 2011..
berat : 3.8kg
fresh from the oven bak kate omputih..2 jam selepas di lahirkan..

si echa sudah pun masuk 2 tahun pada 25 sept 2011 yg lalu..
ini adelah majlis kecik² yg aku buat kat umah mak aku..

rutin harian berubah sikit, kembali seperti suatu waktu dahulu..
every day aku akan usung pump ni pegi opis..

rutin kat opis pon ade berubah sikit..
pantang ade kekangan mase, pasti aku bersidai dalam KIM..
maklumlah, ilmu pasal BF ni cetek, jadi harus topap ape² ilmu kurang..
kat opis ajelah ade mase nak bertenet pon..kalau kat rumah ade je gangguan² halus :P

the kakak & the adik :)
rutin harian kat rumah lagilah dah berubah secara DRASTIK okeh..
kalau dulu tiap pagi nak kuar rumah rilek aje..siap boleh buat lengang kak limah..
tp sekarang dah jadi kelam kabut..dengan beg cooler lagi kene usung..
nak dukung anak lagi, hembeg lagi..itu nasib baik aku takyah usung lappy gi keje..

ape yang penting kerjasama adelah tuan tanah nak interpremm, kahhhh..
inilah rope selepas melahirkan..nak kate comel tu idokler, tp manis juga ada :)
alahhh, sesekali ajek tuan belog nak interprem, tak salah kan..


cukuplah sampai di sini dulu n3 pembukaan..
aku nak buat lawatan dari blog ke blog ni..
jage²lah kome, aku nak meng'komen' n3 korang pulok ni sementara ade kekangan mase yg buat aku terkengkang kat opis ni, kahhhhh..


13 yang comei lotte:

LYAfrina said... [Reply]

bertahun sdh ku mnunggu dirimu...
akhirnya kauuuu muncul kembaliiiiii!!
heheh..welkem back!!!!!

rina..pah ceroh aku ni.. nk tgk mu.. tp x g pon.. aku xknl la rmh mu mne... klo mu blik sini hello2 r..kt pkat lepak luor k dgn oya...

baby tu.. sebijik ikut muka kakak dia..copy paste ni..

rina... mu koho cun..muka bseri-seri je..aper rhsianyer?? cer citerrr

LYAfrina said... [Reply]

happy belated birth wk echa.. aritu aku dh wish kt fb kan

Masya said... [Reply]

tahniah.. selamat melahirkan baby baru normal ker?? 3.8kg bam bam baby dia bestnye... tuan tanah pun makin comeyyy

bonda dadif aka akish said... [Reply]

wohooo budak tomey udah kuar la....

congrets utk ko jugak dear!!!

=)

mau lepak situ gak la...

MamaYatie said... [Reply]

waahhh...welkam bek my pren....lama sunggoh nunggu! kekee

apa nama babynya??

cik dah faridah said... [Reply]

slmt berblog kembali...wah dah kurus pipi tu..hik...hik...

[leily.laily] said... [Reply]

welkam..
alahai, dh beso baby awak yer
& tuan tanah pun dh kembali slim ghitu.. =)

Anonymous said... [Reply]

Salam perkenalan..
Tahniah di atas baby ke-2.. so adorable..comel gitu.. BTW mak budak pun masih sweet 16 =)

Cho Zila said... [Reply]

selamat kembali berblog.. lepaihni mesti xtifkan... tahniah dapat anak yang comel.. doakan terus membesar bagai juara...

A.H.A.D said... [Reply]

lamanya cuti hehe...
baby pun dah besar nampak...comel!

mummyrinazone beauty said... [Reply]

wcome bck=)tahniah ek bby baru..seronok tgk.pasnie jadi pengepam tegar..bestkan dpt teman2 seangkatan yang mengepam setiap masa=)

mamaarifakeemaisy said... [Reply]

hai rina.........! tahniah..lmbt lak wish,,hu~ n selamat dtang cayang..waah semangat tau hero dia..hee~

tahniah n selamat mengendalikan anak dua..hee~

~aSHa~ said... [Reply]

makin nampak muda lak tuan tanah ni