~Pengikut Jaijina~

Wednesday, November 2, 2011

terpaksa :(

kalau n3 cikmot tadi sampaikan tak cukup botol..
yg aku lain pulak citer..terpaksa okeh, terpaksa..auu, tak rela ai, hukhuk..

susu-susu yg terpaksa di buang..
sebeb dah melebihi tempoh 2 minggu :((
bukan saje² nak buang, tapi terpaksa..
apekan daya, ginilah nasib kalau pakai peti ais 1 pintu..
keinginan untuk upgrade ke peti ais 2 pintu punye belom terlaksana..
bukan napsu semata² tau ai nak tuka tp dah jadi keperluan sbb peti ais satu pintu tak lagi mampu menampung EBM yg melambak² dalam freezer..
sampaikan somi aku dah sound " abes u punye susu² yg melambak nak buat hape?"

hai lah bang..nak aje aku jawab "tolonglah tukau peties yg 2 pintu punye"..
tp tak sampai hati aku nak jawab..karang dia sembur aku, nanges, hukhuk..

nota noti : nak sebey² peties 2 pintu..any suggestion?!

12 yang comei lotte:

cheqna said... [Reply]

cheqna beli peti ais 2 pintu x sapa seribu rasanya...tinggi pada cheqna...jenama panasonic rasanya

Zue AnnaLeeya said... [Reply]

haah rina... stuju dgn cheqna... peti ais 2 pintu dah tak mahal sgt skrg...

tp sayangnyer kene buang susu tuh...
tp nak wat cmner dah 2 mggu kan??? terpaksa rela la... huhu

LYAfrina said... [Reply]

BYK GAK TU..MMG SYG SGT KAN...DH LA NAK MGEPAM N NK DAPAT SETITIK SUSU TU PON BKN SENANG SEBAB SEMUANYA AMBIK MASA.

atanayuiman @ Jue said... [Reply]

rina, beli deep freezer jer terus.. harga murah sikit dr 2pintu.

♥cikmOt♥ said... [Reply]

alahaiii ruginya...
sangat sedih kan...
kalu guna peti ais satu pintu memang ar...
jangka hayat susu tak lama...
hurmm
rina kena cari alternatif lain ni...
kita pun ingat nak beli df ni...

mrs.spicy said... [Reply]

beli deep freezer..lagi tahan..murah pon murah..huhu

wan nurul hezrina said... [Reply]

alahai nurulpun rasa bersedih gak..mmg penat2 mengepan tapi kena lak buangkan.sayang2

lizz said... [Reply]

wah tahniah2 banyak btl stock susu...

mamalieyna said... [Reply]

aduuuh sayangnyaa..susu2 tu..meriah susu rina eh, hope akak nnti pun gitu..Amin..

huu~ tulah kan, mau jgk kak eina beli petiais 2 pintu..rasanya below 1k pun ada...

eda_ej said... [Reply]

wahhh.. ni yang nak dibuang.. yang tak dibuang byk mane la ek..

~aSHa~ said... [Reply]

byk nye stok susu...sehari tu pada 17/10 leh 2-3 kali pam ye...tahniah...berjaya berjaya..

sedih jadinye bila susu tak dpt digunakan dan tak sempat digunakan..

Anonymous said... [Reply]

hi there jaijina.blogspot.com owner found your website via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered site which offer to dramatically increase traffic to your website http://mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic at this website http://mass-backlinks.com