~Pengikut Jaijina~

Thursday, November 3, 2011

kereta kecil warna kunen

sile nyanyi ikut lagu papa ku pulan..

kalau dulu beskal, lani kereta pulak..
inilah kasih nenek kepada cucunye..
besday present untuk echa..korang ade nenek yg baik ati gini?!
aku pon tadak..

tp malangnye kete kunen ni terpaksa di tinggal kt kampung pasal tak muat nak angkut dalam waja..

pon pon pon..
jom sape² nak polow echa..
echa kan skang ni pandai nyanyi, tp cakap langsung aku tak paham..
nilah lagu peberet beliau..



yg ni pulak versi beliau:-

papaku wulang dali tota,
papaku belikan teteta,
teteta tecit wana mewah,
uleh ku awa ke tetola..

hailah nak, nyanyi ajelah yg kau tau eh..
ade satu hari tu, dari pagi sempai petang asek dok repeat lagu ni tak sudah²..
sampaikan aku pulak yg penat dgo mulut dia asek nyanyi jek..


8 yang comei lotte:

LYAfrina said... [Reply]

echa dop rindu k kat kete dia tu.. lya xleh beli kete ni k asya.kan xdop tmpat nk main.. sbb xdok kaw..mulaklah duk mlangar org..

mamalieyna said... [Reply]

waaah kemain eh dia..kalah budak boy tau...arif pun tak dapek ni...besday tahun depan pun, mak dia plan nak kasi beskal je..kete tak mampu aa..hee~

g0m0k9enDek said... [Reply]

ank buh gp baru dapat moto merah.. ganas.. nak merempittt je.. haha

Masya said... [Reply]

wahhh.. kunennye kete dia.. amir nak pinjam blh x???...

Amiizaa2001 said... [Reply]

waaaaa auntie pinjam boleh? :)

gee ryder said... [Reply]

pergh! cantikla kete echa...
aqeel nak tumpang bole? aqeel selalu nyanyi lagu ni tau hehe

cheqna said... [Reply]

hahaha..
sabo jela...
nyanyi cha..nyanyi..=)

~aSHa~ said... [Reply]

wah bestnye nenek dia bagi kete beso....adik mdm nak tumpang bleh???

atuk n nenek mdm bagi kuda mainan je...ehehehe