~Pengikut Jaijina~

Wednesday, July 20, 2011

Wordless Wednesday

bath tab tu aku belikan untuk adik dia sebenarnye..



15 yang comei lotte:

:: Mrs.Eady :: said... [Reply]

hehehe...kakak rasmikn dulu :)

cheqna said... [Reply]

cha..
dok muat doh tu..
tubik tubik...hahaha

MamaYatie said... [Reply]

kekee..kakak terliur..sebelum baby keluar bior dia lanyak lu puas2...hahaa

Dilla Ady said... [Reply]

tp kakak yg lebih2 kan?hihihi

zaidah said... [Reply]

bebaik kakak..pecah nanti bath tab tu cian adik tak dapat nak mandi...

gee ryder said... [Reply]

haha...sama cam aqeel, dia yg mandi lebih dlm bathtub...adik tak mandi dah

a.z.r.i.n.a.03.07 said... [Reply]

alahai...

gewwamnya !

alyyani said... [Reply]

aiyo echa, dah rasmi dulu? esok bole main sama2 dgn adik dlm tub :p

rose --{@ ibuRafiq @}-- said... [Reply]

alor..dah tak muek dah besen tu cayang oiiiii

mamalieyna said... [Reply]

alahai..kakak dh rasmi dulu..ngee..

rina dh tau jantina ke baby?..hehe..saja tanya je...cantik kaler pepel ^_^

shima said... [Reply]

SYOK betul dia main air

Masya said... [Reply]

amboiii macam lps geram jer kakak x dpt mase kecik dulu yer.....

mama_umar_maryam said... [Reply]

eh,cantek plak gambar ni,camera die, nmpk air flash2 gitu ,hehehe

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply]

sedap tu men air..
bejeruk la basoh kena simboh.. ;-)

Amy Syaquena said... [Reply]

comelnya , pandai orang yang capture pic nie...

p/s: amy singgah sini dari blog sinar raudah , salam kenal dan follow blog kamu , jemput ke sinar raudah ye. happy blogging..