~Pengikut Jaijina~

Friday, July 15, 2011

alahai..

fresh punye gamba ni..
pagi tadi punye kejadian..
sedang ibu ngan abah dia persiap²kan diri nak gi berperang keje, nilah keje anak dare ni..

naseb baik aku cepat tersedar..
kalau lambat skit aje, dah kompom satu rumah memutih dgn bedak aje..


ini anak dare mmg suke bebenor main bedak..

7 yang comei lotte:

cheqna said... [Reply]

eh eh sama r...
cheqna pun suka pakai bedak anakku=)

zaidah said... [Reply]

nasib baik dia tak mandi bedak rina...

CIK JATT said... [Reply]

anak2 i pun suka main bedak. lotion pun jadik mangsa gak:)

Bionic women said... [Reply]

budak2 sedang membesar ni memang suka ngan bedak agaknya..hahaha.
agaknya dia rasa diri tidak seberapa putih then nak jadi putih..hahaha

NurShahFamily said... [Reply]

nama je ank dara mesti la suke bedak hehehehehe....
irfaan pun pantang nampak bedak... senyap2 je dh putih meja huhuhuhu

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply]

ikut iklan dlm tv kot.. heheheh
sure wanggiiii tu.. =)

Dilla Ady said... [Reply]

sori rina lame tak nyinggah sini..

same la dak acha tu ha..suke no main bedak..terpaksa simpan leklok bedak die..kot tak jenuh nk menepuk karpet kena bedak..