~Pengikut Jaijina~

Saturday, October 31, 2009

Permata Hati Ku



taaraaaa..hye, salam sume..seperti yang pernah dijanjikan inilah picas my lil pwinces..lil pwinces ini diberi nama Nur Aisyah Binti Ahmad Azlan..hari ini dia berumur 39 hari (aku dalam pantang lagi nih)..sekejap je kan, rasenya macam baru saje melahirkan Isya ni..sakit pown masih lagi terasa, huk huk huk..

harapan aku macam korang sumelah..aku nak Isya ni membesar dengan sihat dan menjadi harapan untuk ibu & abahnya dn semoga menjadi anak yang solehah..



3 yang comei lotte:

alyyani said... [Reply]

isya nama manja anak rina ni. mcm muka sape eh? muka hubby rina kot eh. habis kan pantang betul2 eh, jgn ngelat2 :)

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said... [Reply]

muka saper baby nie eekk...? dah selamt menjadi ibu daaa.. Take care..

ZaEr.. said... [Reply]

da lama baru aku menjengah ke sini..hehe..2 kali pandang mcm muke ko rina.Sonok x lam pntg?hehe