~Pengikut Jaijina~

Monday, March 22, 2010

Memory Card

yuhuuuuuuu, im back again..

iye iye iye, aku tau..dah lame aku tak apdate blog kan..bukan pe, sejak2 camera lingkup, mmg malas tu datang..skang ni kamera aku dah kembali normal seperti biasa..jadi, adakah malas tu akan fergi?! erm, tak dapat aku nak jawab soklan tu, misteri tu..usah biarkan hidup anda diselubungi misteri., :P..

jadinya, cik Cam aku tu tukau Mc jek..memory card yg lame tu yg dah jahnam..tp Cik Cam aku still mabeles, hehehe..

inilah rope MC Cik Cam aku..yg lame 516mG..hah, skang ni rembat yg  2GB punye..amek, bergambo sakan ler sampai lobam..yg 516mG pon tak terabih pakainye..

makanya, aku akan kembali update blog, awas kamooo..


4 yang comei lotte:

Mrs. Simplicity said... [Reply]

lepas ni bole la tgk gmbr isya banyak2 kan? ;)

Ain said... [Reply]

rajin2 update lepas nie...

LYaFRINA said... [Reply]

wohhhh... bjenoh aku nunggu.. hari ni baru tubik...
pakai kmera olympas gop ker...
ehhh... aritu sama ah...mmory card kena detect virus.. Hbis gambo ilang.. nok ngis sgt2.. nsib baik ada backup dlm pc.. tp gambo y baru2 ambik tu.. burn g2 jer.. mmg skit ar ati...

*WELKEM BACK*

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

alyya> bukan gamba isya je, mak isya yg lebih2 pulak begamba..lepas gian ler katakan, hehehehe..

kak ain> insyaallah, pasni akan tingkatkan usaha untuk update blog..

lya> same ar, pic yg last2 tu tak sempat pong nak transfer dalam pc..burn camtuh je,dahle gamba anak dare aku tu posing kemain..geram je haku..