~Pengikut Jaijina~

Monday, November 30, 2009

Eniberseri

pejam celik, pejam celik ropenye usia perkahwinan aku and hubby dah setahun..kejap je mase berlalu kan, rasenye macam baru semalam jek aku naik pelamin, eceh..

Alhamdulillah, pada 28/11/09 kitaorng sambut aniberseri yang pertama..tapi on that day kitaorang on da way balik penang so mmg tak sempat nak celebrate pong..celebrate dalam kete ajork..

harapnye usia perkahwinan aku and hubby berpanjangan sampai ke akhir hayat..nak gak aku celebrate aniberseri yang ke 100 gitew., bleh..aku caye camtu jugaklah harapan anda-anda semua kan kan kan?? ditambah pulak dengan kehairan Isya dalam kehidupan kitaorang, aku trase bahagai bangeeeeeet..

insyallah, jodoh kami berdua berkekalan sampi bile2..bak kate acha tu berdua lebeh baek, hikhikhik..

actually what the special about our anniversary is we share the special day with my parent..mak & ayah aku juge meyambut eniberseri dorang yang ke-28..amin, dorang kekal bahgia samapi ke saat ini..


"hapPy 28th AnNiVeRsArY tO Pn. haJAh jAmIlaH & En. Hj sUlAiMaN"



0 yang comei lotte: