~Pengikut Jaijina~

Tuesday, December 27, 2011

n3 ini menerangkan kenapa blog saya lame menyepi

perghh, agak lame rasenye tak naip dalam blog ni..
nak kate tadek cite, rasenye kalau buat n3, pat hari pat malam belum tentu abis tulis..
cume keghairahan untuk bercerita merundum sama sekali..
korang ade ape² care tak nak naikan nafsu berblog semula?! ini bukan lucah okeh, hahaha..

mungkin badan penat giler since dah berANAK dua ni..
jgnkan nak buat n3, nak bukak blog sendiri pon tak lalu..apetah lagi nak bertenggek kat rumah korang..

zaman anak sorang dulu dengan zaman anak dah 2 ni totally different..
since the kakak belum boleh independent, so the ibu kene guide kakak in whole things..
bayangkanlah, si echa walaupon dia popo, selamba kodok aje dia main..kadang² siap boleh makan lagi tu yg tahan..
then the adik pulak yg tak boleh nak diletak..
asal letak aje, mulelah marhaban..berlari macam tak cukup tanah (tipulah tu) nak pi dukung dia..
dan benda² macam nilah sometimes buat aku stress giler babas..

then balik rumah, time nilah aku nak settle kerja² rumah bagai..malam mmg flat habis badan..
kadang terlintas jugak kat benak otak ni nak benti keje..
tapiiiiiii, aku bukanlan org yg reti duduk diam..kalau weekend tak kemana dah boring gile vavi, inikan nak duduk rumah sepanjang mase, MEMANG TAKLAH..aku pulak yg jadi giler vavi nanti..

then kat opis pulak, kerja boleh tahan bnyak..
tapi aku kan jenis kuat ngulor, so bnyak ngadap muka buka dari paper work..
time nak balik barulah gelabah cipan siapkan kerja..

ehh, dah macam membebel pulak n3 aku ni kan..
rasenye kalau berN3 tanpa gambar ibarat milo tanpa susu pekat, hahahhaa..
so biarlah aku tempek gambar barang sekeping dua untuk tatapan diri sendiri..

kalau kat rumah sengaja aku bogelkan echa..

kesukaan echa buat masa sekarang..
suke bebeno main bedap..

tengok katoon secara berhemah 2bradik ni..
ni time kakak mood baiklah..
kalau mood tadak baik, di picit²nya adik dia..

inilah budak yang tak boleh diletak sekarang..
sudah 4bulan 1minggu..
last but not least, haha..
tuan tanak kedaung nak interprame jughak..
asek gambo anak² je kan..
pssstt: harap²nye aku boleh round² rumah korang pulak ye :)

6 yang comei lotte:

Masya said... [Reply]

biaserlah tu kalau ade anak kecik ni mmg payan nak on9.... dah besar baby tahniah...

cheqna said... [Reply]

meh2..round jangang dok rounggg

zaidah said... [Reply]

samalah kita banyak menyepi daripada beronline...kekadang tu memang tak ade mood langsung nak berblogging...

MamaYatie said... [Reply]

uummakkkkaiih...bam bam nya echa setelah sekian lama aunty tak tengok...huhu..

rina, anak dah double, triple gitulah jadinya...sibuk amat..huhuu

MamaYatie said... [Reply]

uummakkkkaiih...bam bam nya echa setelah sekian lama aunty tak tengok...huhu..

rina, anak dah double, triple gitulah jadinya...sibuk amat..huhuu

Mek Rose said... [Reply]

waaa kita pond ah lama tak mai sini..dah besorr dah anak dia eheheh