~Pengikut Jaijina~

Tuesday, July 21, 2009

last weekend story

ni story last saturday punye..sbb aku macam kemalasan sket nak update new n3..last weekend takde bnyk sgt aktiviti aku & hubby..just sabtu tu aku shopping barang untuk baby, tu pon ade lagi yang belom beli..aku just shopping barang yang kecik2 dulu..next shopping ingat baru nak beli barang besar2 macam stroller..

1stly, aku & hubby menggedik kat tesco..ingat murah ke kan kat tesco ropenye, mahai jugoks..pada yang dah berpengalaman tu, pe lagi ek yang harus dibeli? daku tak tau lah.....


then aku haruk hubby laks pegi care4..kat care4 pon rege sme jeks ngan tesco, mahai leh tahan..kat care4 tu sempat jugaklah aku rembat baju jubah 2 elai, hikhikhik..hubby on ajork, heheheh..sambil2 beli barang tuk anak, mummy pnye barang pon nak kene beli gaks, ngehX3..

0 yang comei lotte: