~Pengikut Jaijina~

Wednesday, June 10, 2009

Cerita ceriti aku

hari yang malas ke atau aku yang malas, hikhikhik..mmg malas nak update story sejak balik dari kampung nih..penat still lagi terasa..mau tak penat, skali balik 10 jam..mmg kematu punggung ni + skit pinggang, huhuhu..

first day tu aku balik kemaman dulu..sampai umah dah kul 10 malam..pas mandi tu, aku ngan hubby cepat2 cari bantal..badan mmg flat abis..paginya, pas subuh hubby aku sambung tido lagi, kesian lak aku nengoknye..balik umah mmg aku tak merayap pon sbb pas lunch aku & hubby sambung tido untuk sesi petang lak, ngehx3..ingat nak pegi umah mek Yati pon tak kesampaian..

blom pon puas nak dok umah, petangnye tu aku nak kene gerak balik umah mertua..penat pon lom ilang, aku rasa masa banyak habis lam kete jek..

hari isnin pas zohor kitaorg gerak balik penang..oleh kerana banyak kali benti, perjalanan amik masa 8 jam (huhuhu, penat siot)..sampai umah lebey kurang 10.30mlm pastu mandi2 and terus zzzzzzzzzzzzzzzzzz..

bangun pagi badan mmg terasa lemau, rase macam nak cuti lagi je..tapi mengenangkan keje aku yang melambak macam pasar lambak tu, aku gigihkan jua untuk pegi opis..sampai jek opis, aku terus ngadap keje..kalau org cakap makan tu sampai tak menoleh blakang, aku lak buat keje mmg tak sempat nak jelin kiri kanan dah, hikhikhik..

p/s: Yati, sorryla aritu aku mmg tak sempat nak gi umah ko sbb time very the fix....


0 yang comei lotte: