~Pengikut Jaijina~

Tuesday, April 28, 2009

Lemau..

samat petang sume, kowang dah lunch ke? sebut pasal lunch ni kan, aku ade story nak bgtau kowang..pas melantak nasi cam besalah mesti aku nak beli bahan kunyah2 kat opis ti..aku pon pegilah kedai sebelah aje ngan kedai makan tadi..pas puas belek2, aku pon terjumpelah bahan kunyah yang tekak aku idam2kan..pastu bayo, aku pon terus blah dan tak sabo rasenye nak menikmati juadah berkenaan..sesampai aje di opis, ngan rakusnye aku membuka pastik juadah tadi..kowang mesti nak taukan pe yang aku belik kan???

a) sekut belande

b) Choki choki ngan 2 perisa
tetapi malangnye nasib tekak aku ni, kesemua juadah ni dah lemau.."hampeh tul tokei kedai ni tau, lain kali jgn bukak kedai le macam ni kalo nak jual barang yang dah expired" cakap lam ati je (huhuhuhu)..mmg aku blacklisted kedai tu pas ni, takan aku jejak kaki kat kedai kau lai..

0 yang comei lotte: